بروشور خلاقانه و الهام بخش با طراحی های چشم گیر
امروزه طراحی و ایجاد بسیاری از طرح های گرافیکی به راحتی گذشته نیست ، بسیاری از افراد دیگر به تبلیغات به هر نوع آن عادت کرده اند و کمتر به آن ها توجه میکنند مگر اینکه شما متمایز از دیگران رفتار کنید و با خلاقیت و نوآوری هایی که به خرج میدهید افراد را وادار کنید که به شما توجه کنند و به راحتی از کنار آن عبور نکنند.انجام این کار مستلزم داشتن خلاقیت بالا و الهام گرفتن از طرح های جذاب موجود است ، برای این کار شما میتوانید در شبکه های اجتماعی طرح های بیشماری را ببینید اما ما کار را برای شما آسان کرده ایم ، در این جا چند نمونه بروشور خلاقانه و الهام بخش که به شما در طراحی بروشور های حرفه ای و جذاب کمک میکند را آماده کرده ایم.
منظور از بروشور خلاقانه ، طرح هایی هستند که در نهایت خلاقیت ایجاد شده اند،حال این خلاقیت میتواند طراحی بروشور به صورت برش های اختصاصی باشد یعنی خارج از اندازه های رایج که در این مطلب بسیاری از آن ها را خواهید دید یا استفاده از روند های طراحی خاص و نحوه استفاده از ترکیب رنگ ها باشد که این موارد میتوانند در جذابیت و نوآوری بروشور شما بسیار کمک کنند،با ما در ادامه همراه باشید و در صورتی که مایلید طرح های جذاب دیگری به جز بروشور را ببینید مقالات ما را دنبال کنید.
بروشور خلاقانه و الهام بخش با طراحی های چشم گیر
اگر در دنیایی که اکثر بازاریابان به سمت فضای مجازی رفتهاند و از آن برای جذب مشتری استفاده میکنند، شما باید به سمت رسانههای چاپی مانند بروشورها بروید؛ زیرا بروشورها، بستر مناسبی برای ایجاد تمایز دارند و به شما در بسیاری از موارد کمک میکنند تا با هزینه و زحمت کمتری به هدفتان برسید؛ اما برای چاپ این رسانه چاپی، نیاز به داشتن ایدههای خلاقانه طراحی بروشور دارید تا بتوانید طرحی متفاوت و کاربرپسند خلق کنید. در این مطلب از سایت افراگرافیک قصد داریم، تعداد زیادی ایده به شما بدهیم که بتوانید از آنها در این جهت استفاده کنید و در هنگام طراحی بروشور و تراکت با مشکل مواجه نشوید. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.
بروشور خلاقانه و الهام بخش با طراحی های چشم گیر
انتخاب ابعاد استاندارد بروشور به هدف شما از آن بستگی زیادی دارد. اگر از کسانی هستید که قصد چاپ بروشور با اطلاعات زیاد را دارید و میخواهید آن را بر روی دیوار بچسبانید، باید از سایزهای بزرگتر مانند A4 استفاده کنید؛ اما ممکن است که قصد پست آن را داشته باشید یا بخواهید آن را بر روی جاهایی با فضای محدود قرار دهید؛ در این صورت نیاز است، سایزهایی مانند A6 را به کار بگیرید. البته باید هزینه و تعداد بروشورهای را نیز در نظر داشته باشید؛ زیرا هر چه سایز بزرگتر شود، قیمت بالاتر میرود و این موضوع در تیراژ بالا برای افراد یا سازمانهایی با بودجه اندک کمی دردسرساز میشود. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله «راهنمای جامع طراحی بروشور» مراجعه کنید.
ساده فکر کنید
سادهبودن بروشور میتواند باعث اثر زیادی در خواننده شود و برای طراحی ایده مناسبی به نظر میآید. البته باید دقت کنید که بروشور شما خستهکننده نشود. در طراحی ساده میتوانید نقشهای برجسته را به کار بگیرید، زیرا این نقشهای برجسته نمای جالبی را به بروشورتان اضافه میکنند. سادهسازی بروشور یعنی تعداد عناصر موجود بر روی آن را تا حد ممکن کم کنید، اما این به معنی حذفکردن اطلاعات مهم از روی آن نیست. بلکه باید عناصر و اطلاعات به صورت ساده و جذاب در کنار هم قرار بگیرند.
برای خوانندگان خودتان سورپرایزهای مختلف در نظر بگیرید
سعی کنید که با توجه به نوع بروشور انتخابی خودتان، سورپرایزهای مختلفی برای بینندگان بروشور در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر یک کتاب بروشور ساده و پر از اطلاعات دارید، میتوانید به آن نمایی زیبا از گلهای برجسته را اضافه کنید تا مخاطب پس از باز کردن آن، هیجانزده شود.
با استفاده از شکلهای ساده اثر بگذارید
استفاده از طرحهای ساده هندسی و برجسته در بروشور باعث جذابتر شدن آن میشود و به نوعی پیام شما را فریاد میزند تا سریعتر به مخاطب موردنظر برسد. البته در هنگام استفاده از آنها باید به تناسب رنگبندی شکلها با طرح کلی بروشور موردنظر خودتان نیز باید دقت فراوانی داشته باشید و از آن غافل نشوید.